Om att ha strandhäng

Alltså usch och fy, vilken natt vi hade! Okej egentligen inte såå illa men Saga började gråta i sin säng nån gång ettiden, vi väntade, gick o ge tutten, hjälpte en stund, o så grät hon igen. Tvåtiden gav jag upp och tog henne till vår säng där hon näääääästan somnade… Men istället blev glad och började busa runt där emellan oss, supertrött men jätteglad haha. Tretiden gav Sambon upp efter att hon antingen slagit honom och sparkat mig eller tvärtom och förde henne tillbaka till sitt rum, där hon tydligen somnade ganska fort, och sover än som tur, för jag behöver dricka kaffet i fred idag! Undrar om hon kanske hade en mardröm, det var nämligen ingen diskret liten gråt…

 

Men nu är det morgon och denna morsa ska dra iväg till stranden med dottern för en förmiddags strandhäng med Linda och Minou, fast vi hinner inte vara länge där eftersom jag ska träffa några såna som köpt kläder av mig på Prylis. Funderade en sväng på att stanna hemma ifall Saga på något sätt hade för ”stressigt” igår men hon är ju gladast av allt när hon får vara bland människor och dessutom utomhus, så tror nog hon mår bäst av att vi far.

_MG_0611
Wild thing, wild thing…

Från en sak till en annan, såg den här bilden igår hos Hejhejvardag och den är ju så spot on. Från en sak till en annan igen så läser jag era kommentarer och har i bakhuvudet att svara, men just nu hinner jag verkligen inte. Men ni är bäst! Puss.

Kommentera detta!

