Om att tipsa på bloggen

Vet ni, det är så mycket jag vill köpa just nu, fast inte särskilt mycket i klädväg eftersom 10 envisa gravidkilon ännu hänger kvar. Men till hemmet, till trädgården, till allt annat finns det en massa fint. Tyvärr är ju vårdpengen inte så stor så jag får snällt vänta och kanske loppisfynda lite smått emellanåt. Inte går ju världen under för det. Men från Ellos har jag beställt en helmalakana (svenska?) till vår säng som jag länge velat ha. Alltid något!

Ellos har faktiskt just nu 40% på en vara, med koden 335728. Det gäller alltså även märkesprodukter! Blev så sugen på en massa som jag verkligen inte har råd med idag så tänkte istället laga ett inspirationscollage inför framtida rikare tider, heh. Länkarna är affiliatelänkar! Jag har först nu på sistone börjat få upp ögonen för Odd Molly, min vän Emma ser åtminstone fantastisk ut i dem, fast det gör hon ju alltid…

 

Odd Molly Lovely knit -neuletakkiHunkydory Gainsborough-toppiOdd Molly Stretch It Croppes -farkut

Tröjan / Blusen / Jeansen

Odd Molly Knitted Wings -neuletakkiOdd Molly Boardwalk-puseroHunkydory Piccola-farkut

Tröjan / Blusen / Jeansen

Dessutom har ju Odd Molly också inredning numera. Vi ska bygga en pergola på gården, föreställ er hur jag ligger i denna o tar det lugnt medan Sagisen sover, en bok brevid o ett glas rabarbersaft i handen. Aaaaahhh….

Odd Molly Home You Rock -riippumatto Odd Molly Home You Rock -riippumatto

Naturvit / Rosa

6 reaktioner på ”Om att tipsa på bloggen

  1. Ja, vårdpengen räcker inte långt… Ibland kan jag må riktigt dåligt över att inte kunna köpa saker till hemmet och trädgården, en massa fina leksaker och kläder till Felicia och någon enstaka gång kläder åt mig själv. Och skulle ju gärna kunna bidra mer till mat och räkningar också. Det är verkligen dåligt att man ska få så lite för att man gör något så viktigt som att vara hemma och sköta sitt barn!

      1. Tack! ☺ Vet att man inte borde må dåligt för det, men ibland kan shoppingbegäret sätta klorna i en när man ser allt möjligt fint… Då önskar man sig den där lottovinsten som aldrig vill komma! 😆

        1. Glömde säga att jag måste tacka dig för pergolabilderna du hade i ett annat inlägg! Gav mig lite ide’er till den nya terassen vi ev tänkt bygga, perfekt! 😊Skulle visa bilderna för min man igår men glömde bort det…

Kommentera detta!

