Om att befinna sig i Borgå

Hejhopp bloggo!

Vet ni vad? Just nu är Saga o jag i Borgå. Nu vet jag vad ni tänker. Brunbergs?! Japp, just den staden. Vi ska kolla Eurovision hos Paula som är ganska nyinflyttad, det är lite tradition att vi kollar tillsammans, Paula och Emma och jag. Ifjol var Saga också med för första gången, hela finalen var hon vaken, chillade nästan nakupelle i sitt babynest medan vi andra tjattrade och tjöt som de Viisufans vi är. I år somnar hon hoppeligen lite före finalen börjar så att jag har en chans att se nånting av den.

Men före finalen ska vi shoppa lite. Har tänkt mig att jag ska hitta nåt åt mig. Betyder att jag antagligen kommer hem med nånting åt Saga. Ha en trevlig lördag hör ni! Och följ mig på instagram om ni vill se bilder. @vaihelas eller @sandravaihela. Följafölja.

Kommentera detta!

