Om att höra pulsen hela tiden

Det senaste… ja, minst halvåret har jag hört pulsen i örat så gott som varje kväll, men nu har det blivit oftare, så nu tänker jag att jag borde gå till läkaren. Fast vet ni när det finns tider? Jo, nästa tisdag. Eller tisdag om tre veckor. Jösses, alltså. När vi fick Mehiläinen till Ekenäs trodde jag det skulle finnas fler tider, inte färre…

Men på tal om nåt roligare, så ska Saga o jag åka till Borgå på veckoslutet! Det är ju Eurovision och vanligtvis kommer Paula och Emma hit till oss, men eftersom Paula just har flyttat och jag vill se Borgå så frågade jag om inte vi kan komma dit istället. Blir kul med roadtrip! Synd att det har lovats regn till veckoslutet, har sett fram emot i veckor att promenera i Gamla stan men va kan man? Kanske det hinner ändra ännu!

Ser ändå lite bättre ut i Borgå än i Tenala, där det ska regna 9/10 dagar framåt. Kul. *på tal om vädret*

Ska ni kolla på Eurovision? Vem är er favorit? 

2 reaktioner på ”Om att höra pulsen hela tiden

  1. Jag har samma problem med mina öron! 😕Ska till sjukhuset & öronläkaren på tisdag… 😑

Kommentera detta!

