Om att ha tråkigt hemma

Igår var en härlig  dag! Mötte upp Linda o Molly o så hade vi en heldag på stan tillsammans. Vi började med kaffe och chokladkaka på Café Gamla Stan, promenerade omkring i stan, pratade om allt möjligt och shoppade efter det och avslutade med pizza på Baywatch. Saga var någorlunda nöjd trots extremt kort tupplur på förmiddagen så att jag hann äta, o Molly sussade sött.

Men vet ni, idag och imorgon har vi inget program. Känns lite tråkigt, när jag får upp farten så här på sommaren så är det alltid lika underligt att bara vara hemma några dagar. Skönt nog oftast sen ändå, men på mornarna ser jag inte precis fram emot det. Så känner nån för att komma hit till kaoset är ni så välkomna. Inne finns kaffe och ute finns …också kaffe, stolar, sandleksaker (ingen sand) o en babygunga. Ja, vanliga gungor också som inte är monterade om nån känner sig barnslig. Komsi komsi!

2 reaktioner på ”Om att ha tråkigt hemma

    1. Aijo! Tänkte ju inte på er haha. Blandade redan då jag råkade träffa Linda och Minou i samma veva som Linda o Molly, ojoj 😀 Nästa gång ni kommer till Ekenäs bjuder jag på kaffe 😉

Kommentera detta!

