Om bebislockar

Saga har fått ärva håret både jag och min pappa hade som barn, nämligen ljusa lockar. Det är så sött nu då hon äntligen börjar ha någorlunda mycket hår o det lockar sig i nacken, speciellt då hon är nybadad.

_MG_9594_MG_9554

2 reaktioner på ”Om bebislockar

  1. Här har vi också en liten lockis! Fast det känns lite tudelat om hon ärvt mitt självlockiga hår som jag så många gånger spytt galla över för att det är helt omöjligt… Önskar att hon får såna där fina lockar då och inte som mitt!

Kommentera detta!

