Om en klänning

_MG_9140 _MG_9105

Det här med att fota ettårsporträtt på denna dam är inte det lättaste. Idag försökte vi igen få ett leende på bild men icke. Hon har tröttnat på kameran och vägrar le, oftast tittar hon inte ens in i kameran. Snart för jag henne till Nina, kanske hon lyckas få ett leende ur henne. Jag har testat Antti Tuisku (hon ÄLSKAR Keinutaan). Jag har testat Babblarna. Jag har testat muta med naksun. Härja. Skutta. Dansa. Gömma mig o kika fram. Icke. Klänningen har gått i arv i några generationer, både jag och mamma hade den på våra ettårsdagar och den är i toppskick fortfarande.

_MG_8577 

Till vänster Saga ett år, till höger Sandra ett år. Jag hade lite mera hår o lite färre tänder. ❤

Kommentera detta!

