Om att få sova ut

Det känns lite fult att skriva det här i och med att det beror på vaccinen, men Saga somna som en stock före klockan 20 igår kväll och har sovit hela natten utan pip. 07.30 gnällde hon till så jag vaknade, och nu sitter jag här o väntar. Åttatiden brukar det senast vara vaket om hon sover riktigt hela natten i ett.

Som sagt, det känns lite fult men ni vet. Har man stigit upp senast 06.15 varje dag i två veckor o minst en gång per natt, samt lagt sig lite för sent så behövdes det. Gick dessutom själv o la mig före kl 22 igår.

Okej sorry, otroligt icke-spännande inlägg men jag blev så till mig. Känns som att jag själv kan rädda hela världen, allt tack vare lite sömn.

_MG_4691_MG_4681-2

När hon somnade lite var som helst när som helst. Det var ju en liten tid sen. ❤

En reaktion på ”Om att få sova ut

  1. Så otroligt skönt! Saga behövde säkert också ladda om lite 😊 Melker sov sin första hela natt någonsin inatt och fast han vaknade 05.15 så känns det som att jag är oslagbar 😄 Tänk vad lite sömn kan göra!

Kommentera detta!

