Om att vara på bloggträff

 

Igår var det bloggträff! Jag hade fullt upp med att mingla och prova kläder tillsammans med de andra härliga kvinnorna så jag tog bara ett par bilder! Har ni flera som jag får skicka med åt Lindex eller dela här på bloggen så släng in en kommentar att det är okej, nämner naturligtvis vem som fotat dem i så fall. Hoppas ni som deltog hade trevligt, jag hade åtminstone det och det var fantastiskt roligt att få träffa så många ”blogg-ansikten”.

_MG_8760

_MG_8763

Det var helt otroligt skönt att bara gå omkring o kolla på allt utan att stressat behöva kolla att barnet ännu befinner sig i vagnen eller i närheten. Nu då hon börjat gå så är livet igen litelite mera komplicerat då en borde ha ögon runt hela huvudet. Senast vi var till Lindex tassade hon plötsligt iväg genom alla små gångar här och där så jag fick pressa mig efter henne. Gullungen! Hon älskar ju människor så hon gick till kassan o sen till fönstret för att vinka åt folk.

Jag kom hem med lite mormor/mamma/dottermatchning, en blus samt en scarf. Blusen är jag lite fundersam till ännu så får se hur det går.

3 reaktioner på ”Om att vara på bloggträff

  1. Jag måste också tacka för att du ordna det här, jättebra arrangemang tycker jag! 🙂 Och mina bilder som finns på min blogg får du nog använda om du vill!

Kommentera detta!

