Om att ha fött barn ett år sen

Fredag! Ifjol denna fredag (dock inte detta datum) var jag nybliven mamma och skulle snart få ringa till min sambo från uppvaket för att höra hur han och lillisen hade det. Får ännu tårar i ögonen när jag tänker på att han inte visste hur det hade gått i operationssalen, för det hade de glömt berätta.

Men nu sitter jag här tack och lov och Saga blir ett på söndag (skottår ni vet). Jag har alltid trott att människor överdriver när de talar om hur snabbt tiden går med bebisar, men nu får jag nog bara acceptera att ett år flög förbi i ett huj. Flera gånger per dag tänker jag ”Vem är du o var är min lilla bebis?” ❤

*nostalgisk morsa*

 

Kommentera detta!

