Om tavlorna i Sagas rum

– I samarbete med Desenio – 

När Sagas rum skulle inredas fick jag möjligheten att välja några planscher från Desenio att piffa upp väggarna med. Valde också några till vardagsrummet för att lite förnya på vår tavelvägg! Till Sagas rum valde jag dessa tre, en elefant, en ballerina och en diamant. Tyckte kombinationen blev helt perfekt, inte alltför barnsligt men inte alltför vuxet heller! Jag är inte den mamman som tänker ju barnsligare desto bättre precis… Saga har likt sin mor en förkärlek för elefanter så det blev perfekt med en gullig som hänger i ballonger. Här hittar ni fler bilder på Sagas rum.

_MG_5171 _MG_5308

_MG_4803

I vardagsrummet är Prada-postern och parfym-postern nya, fjädern har jag sen tidigare. Nu får ni också en första titt på vår halvfärdiga tavelvägg! Tror inte jag visat den alls förr. Vad tycker ni? Visst blir det bra? Den här väggen har känts så tom hela tiden, med endast en tavla, så jag gillar det verkligen!

_MG_5330

O så lite tulpaner för att pigga upp så klart.

4 reaktioner på ”Om tavlorna i Sagas rum

  1. Du har VÄLDIGT snygg inredningsstil tycker jag! Vill ha en likadam tavelvägg i mitt vardagsrum som du har 🙂

Kommentera detta!

