Om att få en present

I samarbete med Jollyroom

Saga fick en Mini Speeders till födelsedagspresent av Jollyroom! Före födelsedagen fick hon lite provköra den då hon råkade se den i skrubben o blev eld och lågor. Först var hon lite skeptisk o fundersam, men efter en stund visste glädjen inga gränser!

Saga på bilen _MG_8056

Ännu lite för liten för att sparka fart själv, men det var alldeles lika roligt att bara sitta på den o fundera över ratten.

_MG_8094

Se nu på den här tjejen. Att man KAN älska någon så mycket. Underbara underbara flicka. Den här ska upp på väggen, då den är fylld av sån ärlig glädje att jag blir alldeles varm i kroppen.

I samarbete med Jollyroom har jag nu också fått chansen att lotta ut en Mini Speeders i valfri färg åt en läsare!

För att vara med ska ni gå in här och välja ut vilken Mini Speeders ni vill vinna, sedan kommentera nedan att ni är med och med länk till produkten. Glöm inte att lägga med epost-adress då ni kommenterar, så jag sen får tag på vinnaren!

Den 25.4 utses en vinnare!

 

74 reaktioner på ”Om att få en present

  1. Wow vilken present detta skulle bli till min lilla tös som fyller 1 år den 25 april 😊 har jag den otroliga turen att vinna skulle mitt val bli potkuauto-freestyle vaaleanpunainen! Trevlig måndag från ett blååååsigt växjö!

  2. Vår snart 1-åring skulle gärna åka med denna :)http://www.jollyroom.fi/produkter/mini-speeder-potkuauto-classic-racer-vaaleanpunainen

  3. Äh, jag vet inte vart min kommentar försvann. Kanske det snart dyker upp två istället…

    Jag skulle gärna ge min ettåring en grön bil, men eftersom Mini Speeders inte änu gjort nån bil med den färgen så vill jag gärna vinna den röda brandbilen ( http://www.jollyroom.fi/produkter/mini-speeder-potkuauto-paloauto-punainen ) Om jag har sån tur att jag vinner hoppas jag bara att klockan där framme inte låter alltför högt eftersom denna mammas öron börjar bli lite trötta 😉

Kommentera detta!

