Om att vakna fem

image

Hej på er! Saga o jag befinner oss i Åboland igen, lite så där halvspontant. Hon har börjat gnälla kl 5 idag o då kan jag ju inte somna om så klart, så bloggar o läser bloggar istället. Verkligheten slog till efter en skön vecka med sovmornar (Saga) o kaffestunder i fred (jag), haha.

Vi ska besikta bilen idag o jag är lite spännis, hoppas verkligen den går igenom! En är ju inte rik som vårdledig precis. Annars är det inte så mycket på agendan, fundera på promenad i Nådis om vädret är fint. Svårt att säga när det knappt börjat bli ljust ännu

Vad har du för planer idag?

2 reaktioner på ”Om att vakna fem

  1. Vad jobbigt med väckning kl 5, hoppas det bara är nåt tillfälligt! Märker att vår fröken har svårare att somna på kvällarna nu också när det är så länge ljust. Hon yrade på i sängen i säkert över en timme igår innan hon äntligen somnade.
    Bara jag får i mig min sena frukost (blev lite sent när vi båda somnade om och sen har jag grejat på med Felicia så jsg har inte hunnit förrän nu…😯) så ska jag ta med lilla fröken ut och hänga tvätten – så härligt att kunna göra det nu igen, då vet man att det är vår!😊

Kommentera detta!

