Om att provfota lite

Jag är så trött idag att det inte är riktigt klokt. Känns som om jag inte har sovit alls inatt, trots att jag har sovit som en sten mellan 00 och 06.30.

Vi var ute en sväng o krattade, Saga o jag, ja eller hon kröp mest omkring. Efter det fotade jag Saga lite, testfoton inför ettårsdagen så att det sen bara är att klicka på. Mormor får leka clown så att hon ler lite också, hon är så van med och trött på kameran att hon inte alls vill titta på den, haha!

 

3 reaktioner på ”Om att provfota lite

  1. Åh jag borde också provfota lite! Men jag hade tänkt ta bilder ute…då blev det direkt lite jobbigt :’D (lat som man är)
    Jättefina bilder i alla fall, så 1års bilderna kommer säkert bli superbra!

  2. Saga har ju helt klart en fördel med en mamma som är fotograf så hon inte motvilligt behöver släpas iväg till någon annans studio. 😉 Superfina bilder! Ser fram emot att få se hur de ”riktiga” bilderna blir.

Kommentera detta!

