Om att inspireras

På Pinterest finns ju som de flesta vet en hel livstid av inspiration till allt. De senaste månaderna har jag hängt där för att kolla inspo till Sagas ettårskalas, för det här är ett kalas jag vill satsa på! Inte ekonomiskt men nog annars. Jag vet ju att Saga inte kommer minnas nånting men jag vill ha fina foton till minnen, haha! Jag hoppas verkligen att allt går att fixa kvällen före så att jag inte behöver stressa alls på den riktiga dagen, för då blir ju också Saga på dåligt humör. Nu låter det som om jag skulle ha värsta gigantiska festen med elefantritt och vattenrutschbanor inplanerat men så är ej fallet.

Här kommer i alla fall lite (”lite”) inspiration! Klicka på bilderna för källor.

Lindsay's Sweet World: Pink and gold first birthday party - food table:  Pink Rosette 1st Birthday Cake: Pink and Gold first birthday cake smash!:

 

Fun to get cute letters to show how old your little one is ((would do this boy theme)):

first birthday photo shoot ideas, one year photos, emma is one, indoor photo shoot ideas:

Birthday Belle in our pink and gold #sparkleromper  I truly love all your birthday photos!  Thank you so much for sharing!  You can find this style and many more handmade rompers made with fine fabrics at bellethreads.com:
baby girl's first birthday | Ballerina themed baby shower or birthday party via Kara's Party Ideas ...:


1st birthday pastel palette:

Healthy First Birthday Cake Recipes – Sugar Free - Homemade Baby Food Recipes To Help You Create A Healthy Menu For YOUR Baby:

pink-gold-bunny-first-birthday-dessert-table:

Kommentera detta!

