Om att ha tjejdag

Saga o jag är på tumis idag. Sambon åkte till Sverige över dagen o kommer hem sent ikväll. Så vi ska gå på loppis, handla mat, kanske ta en promenad om det inte regnar. Senare kommer Sagas gumor hit o hälsa på.

Jag vaknade (någorlunda) utvilad kl 6.30, så jag sitter i soffan o dricker morgonkaffe före det är dags att ta itu med dagen.

 

För ett år sen idag såg jag förresten ut så här. En av hashtaggarna var #roundisashape o det är ju verkligen sant, haha. Kan ej förstå att det redan är ett år sen jag var så där enorm. Tror jag kommer blogga lite om förlossningen och känslor kring den ett år senare också, när jag nu en gång håller på och processar den fortfarande. Men nu – Mera kaffe!

Kommentera detta!

