Om att sova en dagssömn

Saga har så där bara börjat sova en dagssömn istället för två. Idag sov hon två timmar o jag satt ute i solen inpackad i en stor fleece o myskläder. I lördags gjorde hon det första gången. Konstigt med tanke på att hon är flunssig o man då tycker det behövs mera. Som extra plus har hon sovit hela natten inatt utan gråt, så jag fick vila ut! Synd att det inte hjälpte särskilt mycket mot flunssan hehe, men skönt ändå.

IMG_20160328_114929 Nu börjar hennes födelsedag vara runt hörnet, ja okej 4 veckor nästan men vi kommer fira två gånger! Så ni får jääääättegärna tipsa om era bästa kalasrätter, allt utom tårtan vill jag ha tips på!

IMG_20160328_170405 IMG_20160329_122709

Kolla vilken glad tjej i vagnen! Idag fick hon leka med mina gamla sandleksaker som jag hade grävt fram, ögonen bara tindrade!  //  O så en liten sneakpeek på Sagas 1-årsdagsklänning som kom idag! Lite stor men hellre så.

En reaktion på ”Om att sova en dagssömn

Kommentera detta!

