Man vet att man är småbarnsmamma…

…då man är ensam hemma och bokstavligen springer omkring för att hinna laga lunch åt sig, o dessutom äta den!

Fotade en ettårig kille i förmiddags och snart ska jag till Prima för att få håret färgat! Emilia ville ha en ”provkanin” för olika färger i växtfärger, o jag hakade genast på. Så Sambon har tumisdag med Saga idag, o kalla mig hemsk mamma nu om ni vill men gudsåsköntdetskablimedegentid! Saga vaknade verkligen på fel sida idag så morgonen var allt annat än ett nöje för nåndera av oss. Kaffet hade jag över tskjortan och i lavoaren, inte i munnen. Bara som en beskrivning.

Kaffe, ja. Ska passa på att koka nytt nu då jag får dricka det varmt! Kollar igenom bilderna på samma gång, är verkligen nöjd!

2 reaktioner på ”Man vet att man är småbarnsmamma…

Kommentera detta!

