Om att ha bloggträff på Lindex

Hör upp alla läsare! Nu är det snart dags för bloggträff på Lindex här i Ekenäs! Den 27.4 kl 19-21 är ni välkomna på en privat shopping- & stylingkväll! Lindex’ bjuder också på lite smått och gott, samt har lovat fixa ett dunderbra erbjudande åt oss.

Ni behöver inte ha en blogg för att få komma, dock har bloggare förtur om det blir många anmälningar. De trettio första ryms med så passa på att anmäla dig genast!

lindexträff

Anmäl er till vaihelasandra@gmail.com! Kom ihåg att nämna var du bloggar i mejlet. Välkommen!

11 reaktioner på ”Om att ha bloggträff på Lindex

  1. Bor i Borgå annars skulle det ha varit roligt! Skriver en blogg om småbarnslivet på mitt eget lilla vis =) på nouw.com/best4baby, titta gärna in nån gång.

  2. Åååå sku va kul! Har inte ännu varit på bloggträff ännu men skulle så vilja träffa folk nångång! 🙂 Tyvärr tror jag att vi är i flyttlådornas paradis just det datumet 😦

  3. Visst anmälde jag väl min syster via Instagram? 🙂 Tror jag glömde att nämna hennes blogg iaf: nouw.com/josefinleskinen ifall den behövs. Ser redan framemot träffen! 😀

Kommentera detta!

