Om att bli filmad

Idag blev Saga o jag filmade! Det blir en del av ett kort reportage för Yle. Saga var på helt extremt gott humör, hon charmade något så otroligt! Väldigt skönt med nöjd bebis. Jag svamlade istället desto mer när hon intervjuade mig så hoppas på att hon lyckas klippa det lite vettigare 😉

Före filmandet passade jag på att fota några bilder på Saga o mig i det fina ljuset. Är inte helt nöjd med mig själv, men vad kan man. Här kommer de i alla fall! Nu lär det ju ska bli ljusare tider så månne inte jag hinner ta nya.

_MG_5880_MG_5875_MG_5827_MG_5825

Den här dagen har verkligen flugit förbi, efter filmningen var vi till matbutiken o efter att ha ätit så var det plötsligt läggdags för lilldamen. Imorgon har vi noll planer så om nån känner för att komma hit på kaffe är det bara att höra av sig! Vi tar gärna emot besök.

På fredagen blir det loppis med Linda o Molly, ska bli så kul! Vi åker till Salo så blir lite andra vyer för en gångs skull.

3 reaktioner på ”Om att bli filmad

Kommentera detta!

