Om att inte ha en onsdag

_MG_5455_MG_5445

Jag har hela dagen gått omkring med en känsla av onsdag. Vilken konstig känsla när man sen inser att nej, det är fortfarande bara tisdag!

Idag har jag njutit av solens värme för första gången i år. Helt underbart! Satt ute på trappan medan Saga sov o bara chillade. Meningen var att vi skulle på en lekplatsdejt men planerna ändrade i sista stund. Istället åkte vi o hälsade på Janina o hennes två pojkar. Ena lillkillen är 1,5 år, han och Saga kom inte helt överens. Hon ville ju leka med hans leksaker vilket ju inte var kul, och så var ju Saga lite trött också… Så det blev inte fridfullt precis. Men jag hann dricka inte bara en utan två koppar kaffe (nästan) varma så för mig var det lyckat 😉

_MG_5420_MG_5411

Imorgon ska Saga filmas en kort snutt inför ett reportage, vad det handlar om får ni se senare. Jag har hört ryktas om att jag också ska vara med på ett hörn, hoppas dock det är bara snackas och inte filmas, känner mig inte på topp precis, haha! Nämen det blir säkert roligt. Bara damen är på gott humör… 😉

Det har börjat svänga nu, till det bättre. Säger börjat för hon är fortfarande 0 till 100 på en sekund, från glad o nöjd till jättearg. Vaknar hon för tidigt är hela förmiddagen förstörd för henne. Men efter en tupplur är hon toppenglad o nöjd igen. Så skönt att det inte bara är sura miner. En börjar ju tro att man gjort något fel, liksom. I och för sig vet jag ju vem hon brås på, som sagt… Inte är det pappas humör hon har, inte.

Vad har ni haft för er idag?

2 reaktioner på ”Om att inte ha en onsdag

  1. Härligt att det börjat vända till det bättre för er nu! 🙂 Och att våren är på väg, det är toppen! 🙂 Känner så väl igen det där med att man tror man gjort något fel när det ska suras och krånglas…

Kommentera detta!

