3 år av saknad och tomhet

blomman i mitt hjärta

Tre år sen idag, och saknaden är lika stor. Tror inte jag nånsin vänjer sig vid att inte ha pappa här längre. Jag funderar dagligen på hur han hade varit som morfar, om det hade kunnat göra honom magiskt bättre att få vara med sitt barnbarn, så där som bara små barn kan göra saker bättre. Jag har ett erkännande – jag ville ha barn tidigt också för att pappa skulle hinna träffa dem. Men jag hann inte. Men jag fick en perfekt liten tjej som har många ansiktsuttryck som är en kopia av hennes morfars. ❤

Efter en väldigt jobbig natt sitter jag ensam i soffan o dricker mitt kaffe, och saknar och minns. ❤ Den här dagen är till för att minnas, så jag bloggar inte nåt mer idag, men ni förstår säkert.

FB_IMG_1446710320714FB_IMG_1437501735473

 

8 reaktioner på ”3 år av saknad och tomhet

  1. Förstår precis…❤ Tänker också alltid på hur min pappa hade varit som morfar, och vet att han hade varit så stolt. En stor kram till dig!💜

Kommentera detta!

