Om att gästa en podd

Idag har avsnittet där jag gästar Söndagsöppet kommit upp! Jag har aldrig varit med i en podd förr, så lite nervös är jag, och om ni känner mig vet ni att jag svamlar en hel del, så var snälla 😉 Känns som att jag på vissa ställen säger lite dumma saker men det får väl ni avgöra, haha! Avsnittet heter Gråt, Skratt och Skit på kinden. Om ni vill veta varför måste ni lyssna 😉 Ni får också jättegärna lämna en kommentar, tanke eller åsikt om avsnittet eller om podden. Feedback är alltid kul! 🙂

Här hittar ni avsnittet!

En reaktion på ”Om att gästa en podd

Kommentera detta!

