Om att gästartista

Hej på er!

Denna familj har befunnit sig i Åboland hela veckan! Idag blir det hemfärd. Jag är alltid lite extra peppad på att åka hem efter en tid borta, man är liksom inspirerad till att ändra om hemma på något sätt? Trots att inget nytt har inhandlats förutom lite murgröna. Men tänker mig lite mera färg, gula gardiner upp i köket, fräscha tulpaner (som visserligen får stå på matbordet utom räckhåll för nyfikna babyhänder), samt kanske lite andra prydnadskuddar.

Ska försöka hinna fota lite där hemma också imorgon före Silje kommer, det har nämligen uppdaterats lite här och där sen jag senast har visat något.

Silje, ja. Hon kommer imorgon för vi ska spela in poddavsnittet för Söndagsöppet där jag gästartistar! Christina är med via Skype.

 

 

 

4 reaktioner på ”Om att gästartista

  1. Ska bli så roligt att besöka er och se ert hem! Och sen är jag väldigt spänd på hur poddavsnittet blir 😀
    Måste komma ihåg kameran också, så att jag kan dokumentera inspelningen! 😀 Okej, jag är peppp!

  2. Tänkte faktiskt på dig när de i Söndagsöppet nämnde att det skulle bli en gäst nästa gång, och tänk, jag hade rätt att det var du! ☺ Ska bli så spännande att höra sen! 😊

Kommentera detta!

