Om vår matta

Emmy skrev

Hej! Vilken fin blogg 🙂 ser att du har mattan sylvia från ellos? Undrar vilken rosa färg det är om du är nöjd med den o så? Funderar nämligen på köpa den men är så svårt o se på bild hur färgen o kvaliteten är 🙂 tacksam för svar, kram!

 

Först och främst, tack för komplimangen! 🙂 Mattan, ja. Min älsklingsmatta! Den motsvarar färgmässigt riktigt bra det man ser på hemsidans foton, samt har åtminstone än så länge hållit hög kvalitet. Jag fick den nämligen i september till födelsedagspresent. Att det finns diverse små fläckar här o där tack vare en liten tjej kan vi ignorera 😉 Jag är väldigt nöjd! Färgen är ju lite åt gammelrosa, och mönstret är inte riktigt vitvitt utan lite ”smutsig” vit om man kan säga så. Jag tycker den smälter in väldigt bra i vårt rum, fast ibland skulle jag villa ta bort bordet för att visa upp den, hehe.

_MG_3510-2

Mattans direktlänk hittar du här (affiliatelänk, alltså får jag också en liten slant om du köper via den! 🙂 ). Jag skulle absolut köpa den på nytt, så kan nog rekommendera den! Dessutom kan man ju förstås alltid returnera om den ändå inte passar där du tänker dig den! även om det ju är lite knepigt att packa in den igen. Gäller att vara två då 😉 … Hoppas du fick lite klarhet av detta! Kram.

 

7 reaktioner på ”Om vår matta

Kommentera detta!

