Vilken känsla!

Vet ni, det är nästan som om era uppmuntrande ord hjälpte. Saga har sovit jättebra de senaste nätterna, med endast en väckning per natt! Känns helt magiskt att få sova nästan-hela nätter. So far so good. Undrar hur länge det tar före man vänjer sig vid att ens barn sover bättre, om det nu skulle hålla i sig? Men huvudsaken är att magknipet har lättat!

Hon är ännu väldigt mammig och vill vara i famnen mest hela tiden, men att hon sover bättre gör att också jag orkar bättre. Tyvärr har jag nån inflammation i axeln just nu så det är inte helt smärtfritt att bära på henne men tack vare den bättre nattsömnen är hon mycket gladare själv också och kan emellanåt nöja sig med en kort stund i famnen, för att sen leka vid mina fötter istället så jag kan låta axeln vila. Blir mycket svammel om detta nu som ni märker!

Saga och jag är på tumis ikväll, nu har jag just lagt henne o hon somnade ganska fort. Det händer sällan att hon sover före kl 20 så det var ganska förvånande måste jag säga! Nattugglan vår. Nu sitter jag o äter en bit chokladkaka (som jag har testbakat till Sagas ettårsdag) o kollar på Haluatko Miljonääriksi. Efter det blir det Mello och Krista Siegfrids uppträdande, tycker det verkar väldigt lovande! Som alla som känner mig vet älskar jag Saga o Sambon mer än nånting på denna jord (skulle åtminstone tro att det är ganska så tydligt när man träffar oss) men halleluja så skönt det är att få sitta HELT för mig själv ikväll o se på tv.

 

Bilder från dagens födelsedagskaffe!

Kommentera detta!

