Idag är ingen vanlig dag…

För idag hade varit pappas födelsedag. Nästan tre år sen vi sågs för sista gången, men det känns som igår. Fy bubblan vad man kan sakna en person. Idag ska vi till gravgården o tända ett minnesljus på hans födelsedag.

Som tur har Saga sovit bättre inatt, bara två väckningar, så jag är också piggare. Går liksom inte in i väggen idag. Bokstavligen alltså, gick in i dörren igår. Hon har haft så mycket magknip på sistone och vaknar o gråter länge på nätterna. Tills det släpper (ni vet…). Dessutom vaknade hon först klockan åtta o jag likaså. Nu sitter hon i famnen och smackar med tungan, hennes senaste trick ❤

Snart kommer Linda och Molly hit på besök, ska bli såå roligt med sällskap igen, o speciellt andra mammor är det så skönt att träffa då man får babbla om sina bebisar, både det positiva och negativa. För som ni märkt är jag inte rädd för att tala om det som är jobbigt. Vilket jag tycker är bra och står för. Det finns inte en enda mamma här på jorden som kan säga att det alltid varit bara underbart, vissa av oss bara erkänner det medan andra låtsas som att det är helt perfekt. Och vill man inte berätta om det mörka stör det inte heller mig. Alla gör som de gör som föräldrar, bara barnen mår bra ❤ Visst? Jag tror inte någon som känner mig har missat hur mycket jag älskar min dotter.

3 reaktioner på ”Idag är ingen vanlig dag…

  1. En stor kram till dig! Vet precis… I tisdags var jag och tände ljus för pappa vid minnesstenen för nära och kära begravda på annan ort, eftersom det då var 8 år sen han begravdes. 8 år!!! Känns helt overkligt att det redan gått så många år… Är så ledsen för att han inte fick se Felicia, vet att han skulle ha varit så stolt…😭 Sände också en tanke till min morbrors fru som hastigt blev sjuk i december och gick bort för en månad sen, önskar att hon också fått se Felicia växa upp…😢

    1. Ja bara det ”Lilla” faktumet att han aldrig fick träffa Saga, han som Ä L S K A D E barn gör mig så ledsen att det bara svider i hjärtat. Tänker på något sätt att det kunde ha skjutit upp hjärnblödningen? Ett barnbarn, som förgyller istället för att stressa. Nåja. För sen för det nu. Kram på dig ❤

Kommentera detta!

