Babyfotografering samt kaffedejt

Vilken dag! Saga tyckte det var morgon kl 5.30, som tur somnade hon om i min famn sjutiden o så sov vi en stund till. Hade verkligen inte varit på topp annars.

Dagens planer bestod av babyfotografering med Karin, vi fick skjuta upp det lite, samt kaffedejt med Ida och Melissa. Jag blev riktigt svettig av fotandet, för Saga vaknade efter att jag knäppt en bild. Annars brukar hon sova 45-90 min på förmiddagen, idag sov hon 20 minuter. Men fina bilder blev det ändå!

Eller vad tycker ni?

 

Efter att vi fotat klart kom Ida o lilla M med blommor (!!), jag blev superglad! Gjorde verkligen min dag. Så kokade jag en kanna kaffe o tog fram chokladglass, o så satt vi där i soffan och babblade om allt möjligt. Älskar att vi har träffats ungefär 3 gånger men beter oss som gamla vänner.

Nu har Saga precis nattats och jag försöker ignorera kaoset på golvet för att istället ta det lugnt en stund. Imorgon har vi inga planer och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Gillar ju kaffedejter men i detta väder orkar vi nog inte ta oss nånstans, nån som vill komma hit?

En reaktion på ”Babyfotografering samt kaffedejt

Kommentera detta!

