Inför en ettårsdag

Jag har redan börjat planera Sagas ettårsdag. Känner att jag vill planera nu så att jag inte stressar ihjäl hela april. Har precis beställt från ebay för första gången i mitt liv, jaiks! Beställde ballonger, ett par girlanger och en stor siffran ETT i silver. Ebay har ju dessutom estimated delivery allt från 7 dagar till 50 dagar så lika bra att vara i god tid.

Nu ligger jag på soffan o är helt döööödstrött men dum som jag är kan jag inte gå och lägga mig. Måste liksom ligga här o göra ingenting istället! Bra där.

Imorgon kommer Ida o Melissa hit på playdate, ska bli så roligt att träffas igen! Allt för länge sen sist.

4 reaktioner på ”Inför en ettårsdag

  1. Oj så du är tidigt ute. Spännande med ebay-beställing. Jag har också flera gånger funderat men aldrig sen vågat. Månne det fastnar i tullen?! Jag har just och just börjat planera Hubbes treårskalas och det är redan om 2½ vecka….

        1. Nå kanske inte andra barnet, men barnens följande födelsedagar än den första kanske blir lite mindre happenings. Vad vet jag, jag har bara ett 😀

Kommentera detta!

