En söndag bland de andra

Har försökt blogga hela dagen men vet inte riktigt hur jag ska börja? Söndag idag i alla fall, som ni alla säkert vet. Inatt vaknade Saga halv ett o hade kissat i sängen (första gången) o var helt otröstlig. Eller, i famnen på Sambon sov hon medan jag bytte lakan i sängen, men varje gång vi la ner henne igen grät hon. Så till sist fick hon sova mellan oss. Hon sov, Sambon sov, jag sov… lite. Det där med en bebis som sparkar en i magen o ryggen o som sparkade ner mig ur sängen gjorde det lite svårt på nåt sätt!

Idag har vi varit till Sambons guddotter o hälsa på, det var så länge sen sist igen, gullegumman ändå! Sen kom vi hem o har storstädat medan Saga sov en stund i vagnen.

Imorgon ska jag fota Karins lilla prinsessa Alissa som äntligen är här, så jag hoppas Saga sover bättre i natt! Under fotograferingen får hon vara hos fammo o busa. Ska bli så roligt att träffa lilla fröken. Definitivt ett stort plus med att vara fotograf, att få fota dessa ljuvliga små. ❤

Nu ska jag sluta blogga o istället äta en fastlagsbulle som Sambon var efter… Hälsosam dag, vi har ätit både glass o bulle. Äh men det är söndag o vi har sovit dåligt, då får man väl? 😉 ”Imorgon börjar mitt bättre liv…”

2 reaktioner på ”En söndag bland de andra

  1. Om ni har ett babynest, låt henne ligga i det då hon sover mellan er. Fast vår bebis e just över året och egentligen e alldeles för lång för det, så får hon ligga i det då hon samsover med oss. Då ligger hon stilla! 😊

Kommentera detta!

