Spjälsängsskydd

Hellohello kära läsare!

Idag har dagen flugit förbi samtidigt som den har varit väldigt lång, intressant det där. Det var kaffedejt, loppisbesök, mathandel, Saga var hos fammo ett par timmar, o så var jag in en sväng via jobbet, alltså Lindex för att planera en kommande bloggträff där! Hoppas ni är många intresserade, håll utkik efter mer info!

Jag är i alla fall dödstrött och känner att det ska bli skönt att inte ha några planer för morgondagen. Lovas dessutom ösregn så tror vi tar en innedag.

Just nu sitter jag o kollar på spjälsängsskydd medan Sambon nattar Saga, är så trött på Ikeas då det är så tunt och lågt att vi inte egentligen har nån nytta av det alls. Här nedan kommer några jag kollat på, klicka på bilderna så kommer ni till dem! (obs affiliatelänkar, alltså får jag en slant då ni handlar via dem!). Har någon av er läsare ett skydd i rosa, vitt eller grått som ni vill sälja så skicka mejl på vaihelasandra@gmail.com med pris o bild!

Uppdatering : Med koden ILMAINEN2016 får ni gratis frakt på Lekmer! Klicka för att komma till sidan.

4 reaktioner på ”Spjälsängsskydd

  1. Alltså seriöst, tack! Jag sitter just och funderar samma, är riktit trött på detdär tunna från ikea (fast vi har ett fint tyg där på…). Det ser bara så fult ut. Måst nog beställa nytt 🙂 TACK 😀

  2. Samma här, hon bara drar ner Ikea-skyddet eller sover med fötterna uppe på det så det åker ner. Såg ett riktigt tjockt och rejält någonstans på nätet för några veckor sen men minns inte var det var…

  3. Vi har exakt samma problem! Har tänkt tanken att sy ett eget men inte kommit till skott, så Sigge dunkar huvudet i sängkanten typ femton gånger per natt. Kul. Inte 😄

    1. Jag köpte ett från lekmer sen, o det är verkligen värt priset. Var några cm högre o 1,5-2 cm (nåndera alltså) tjockt, hon slår inte alls huvudet på samma sätt! 😀

Kommentera detta!

