Inför ett bröllop…

Klappa händerna när du är riktigt glad…

Jag har inte så där hemskt mycket att blogga om just nu. För att inte tala om avsaknaden av tid då vissa kryper omkring och stiger upp och vill lära sig vad allt i hela huset är just nu.

Just nu är Sagas mormor här på besök och idag fick jag lyxa till det i form av egentid med en vän som fixade fina gelnaglar  åt mig inför lördagens bröllis. Imorgon ska jag fota en 1-åring och så ska jag försöka hinna testfixa nån slags frisyr åt mig. Vi brudtärnor kommer ha håret fast och jag hittar så många fina ”lätta” frisyrer på Pinterest som verkligen ser så enkla ut… Men ni vet!

Ingen frissa i Ekenäs som vill samarbeta lite? 😉

Här kommer i alla fall ett collage av några.

Messy Braid Bun for Medium Hair: Updos Tutorials:

wedding half updos for medium length hair - Google Search: Braids with Updos - Formal Updo Hairstyles for Medium HairStylish Updo Hairstyle for Medium & Long Hair - Prom Hairstyles for 2015: Romantic Braided Updo Hairstyle: Updos for Women Medium Hair - Office Hairstyle Ideas:

En reaktion på ”Inför ett bröllop…

Kommentera detta!

