Om att prova på något nytt

Den första veckan på året börjades med att Saga tog sovmorgon, ja eller jag steg upp en timme före och drack kaffe i lugn o ro samt gjorde nånting jag aldrig har gjort förr – jag yogade! Den första ställningen jag gjorde hette Synålen och var verkligen grymt bra för min rygg. Så enligt möjlighet, ork och inspiration tänker jag fortsätta med detta åtminstone ett par mornar i veckan. Känner mig mycket piggare nu också!

Yogar någon av er, kära läsare? Har ni tips åt en nybörjare?

Det andra som händer denna vecka är att jag påbörjar en 100 dagar lång sockerstrejk. Ja, klarar jag av hundra dagar fortsätter jag antagligen. Detta främst för att jag gick ner 8 kg senast jag hade en lång sockerstrejk, och jag känner verkligen att jag måste tappa de kvarvarande gravidkilona nu före kroppen går sönder. Ryggen är redan så dålig att jag har ordentligt ont i knäna dagligen.

Så, nu kan ni önska mig lycka till med att komma ihåg dessa punkter.

8 reaktioner på ”Om att prova på något nytt

Kommentera detta!

