Lucka 23 –

Lucka 23

Jaha hör ni ! Imorgon är det julafton, tänka sig det. Tänkte i brist på inspiration köra Kajsons julkalenderlucka!

23 december: En bild på dig som symboliserar dig som mamma/pappa (eller vän)

IMG_3414

Den här bilden tycker jag att symboliserar mig ganska så bra. Jag är en mamma som älskar mitt barn så otroligt mycket, att jag mest vill pussa på och gosa med henne hela tiden. En lejonmamma som inte är rädd att ryta till om det behövs. En ung mamma som busar med mitt barn och kan fjanta mig. En mamma som önskar att jag kunde skydda henne från allt ont i världen för evigt. En kärleksfull mamma.

En hurdan mamma är du?

Detta är en del i Kajsons julkalender – vill du också vara med så kan du läsa mer här.

 

En reaktion på ”Lucka 23 –

Kommentera detta!

