Playdate och loppisfynd

Igår var Saga o jag på baby-playdate med ”Tjejligan”. Efteråt slocknade Saga i bilen och sov sig igenom ett loppisbesök, resan hem och en timme efteråt, så för en gångs skull sov hon faktiskt en lång tupplur! På loppiset gjorde jag verkligen fynd, köpte en fintröja, 2 par byxor, 2 pyjamasar, en topp och 2 små leksaker åt Saga för 8,50€. Vet att bara tröjan som ny kostat 19,95€ och de 2 pyjamasarna likaså, så jag är jättenöjd!

_MG_9066.jpg
Det brukar vara Saga som poserar, men nu ignorerade hon mig o bet på en bok istället. Däremot tyckt lE att kameran var väldigt spännande att se på!

Idag kommer Karin hit på kaffe o julstjärnor, o resten av dagen ska Saga o jag bara ta det lugnt. Lilla damen har inte sovit en hel natt på ganska länge nu, så jag är uppe minst 4 gånger per natt. Blir lite tröttsamt i längden… Så ikväll ska vi börja med nån ny rutin, ifall det hjälper. Har ni några jättebra tips som funkade åt er så får ni ju så klart dela med er, även om det kanske inte fungerar åt oss.

 

5 reaktioner på ”Playdate och loppisfynd

Kommentera detta!

