Lucka 9 – Blogglista

lucka 9

Bakom lucka nummer nio gömmer sig en JUL-LISTA.

Hur ska du fira jul i år?
Jag vet faktiskt inte ännu, antingen är vi hemma hos oss med min familj, eller så är vi hos Sambons mamma. Jag tänker åtminstone försöka ta det lugnt så långt det går, ingen extra stress! Sagas första jul ska vara fin o stressfri!
Vad önskar du dig i julklapp?
Jag önskar mig ganska mycket, som vanligt, men när jag väl ska skriva ner det så glömmer jag. En lammfäll i grått från Design West. En bänk till matbordet. Nya, snygga o bekväma kläder som inte är för korta eller för små.
Äter du hellre julstjärnor eller pepparkakor?
Oj, vilken svår fråga! Tror det är julstjärnor som är det rätta svaret. Pepparkakor kan jag äta året om men julstjärnor går inte haha.
Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
Svårt att säga, jo på ett sätt, men ofta är det vissa som stressar lite för mycket o därmed gör mig ledsen. Men annars är det såå mysigt med familjen samlad, med stämningen i luften, med julklappar och -mat.
Har du firat jul utomlands någongång?
Ja, i Mexico!
Vilket jullåt är den bästa?
Oj nej, vilken fråga! Mariah Careys All I want for Christmas is you. Eller kanske O Holy Night, Glee-versionen (ja, jag sa det där). Gläns över sjö och strand. Det finns så många!
Vilken är den bästa julfilmen?
The Holiday är såå fin! Eller Love Actually.
Har du varit Lucia någon gång?
Tror jag har varit det tre gånger?
Har du ett julminne som betyder mycket för dig?:
Barndomens jular känns viktiga för mig. I mina minnen är alla glada, det finns en massa julklappar att öppna, vi är en lycklig familj och alla adventsljusen brinner.
2 reaktioner på ”Lucka 9 – Blogglista

Kommentera detta!

