Lucka 8 – Julsånger

Lucka 8

I lucka 8 får ni höra några av mina julfavoriter! Har ni redan fått julstämning? Jag får det ofta av julmusik, men det är svårt i år när det mest regnar hela tiden!

 

 

Vilka är era favoriter?

5 reaktioner på ”Lucka 8 – Julsånger

  1. Jag älskar Stilla Natt, vi har en gammal gammal guldboll som spelar den och jag var alltid som liten och ville ha bollen i mitt rum när vi tog fram den till julen.. ❤️

  2. …. och Så mörk är natten med Malena Ernman (får gåshud på slutet och ) Många andra av hennes sånger på albumet i Decembertid är också sagolikt vackra.

    …och så It´s The Most Wonderful Time Of The Year med Kylie Minogue. Ramlade sådär lite i misstag över den. Gillar de där Amerikanska glada julbitarna. Har aldrig kunnat ta till mig det purfinska vemodet med ”varpunen” och de där… huhu. Jul ska vara kul juh!

  3. Gläns över sjö och strand är min absoluta favorit. Sen gillar jag t ex Rocking around the Christmas tree (som bl a spelas i Ensam hemma) och All I want for Christmas med Mariah Carey. Julstämningen lyser verkligen med sin frånvaro i år, känns nästan konstigt att tänka att det snart är jul!

Kommentera detta!

