Om bloggträffen

Äntligen har jag tid att göra ett inlägg om vår bloggträff på DinoDina och restaurang KW! Har haft så fullt upp att jag inte har hunnit alls, o igår då jag hade tid gick strömmen. Så ni har fått vänta i spänning 😉

_MG_8793

Ja, i lördags gick alltså bloggträffen av stapeln, och vi blev fjorton stycken. Ett perfekt antal tycker jag, alla verkade trivas bra och stämningen var på topp från början till slut!

_MG_8771
Paula, Emma, jag, Danni och Anni
_MG_8762
Paula och Emma shoppade loss

I butiken minglade vi, shoppade lite (eller mycket som Danni), drack glögg o åt pepparkakor samt lottade ut ett Annie Sloan Chalk Paint-set med två stycken 1 dl färgburkar samt en pensel från Design West här i Ekenäs. Den lyckliga vinnaren blev Anni!

Efter det fortsatte kvällenrestaurang KW, där vi åt gott och drack gott och babblade vidare som bara ett stort gäng kvinnor kan. Först lite efter kl 23 var vi hemma igen, och jag gick o lade mig med ett stort leende på läpparna!

_MG_8871
Paula, jag och Silje på KW

 

Jag kommer ännu att göra ett skilt inlägg om goodiebagen, så tills det får ni ännu hålla er!

_MG_8910_MG_8904

Jag gör som Linda och lägger upp en länklista på alla deltagare i träffen, så ni kan hitta varandra.

Kommentera detta!

