Om att ha en bloggträff

Hur det kan se ut då jag ska posera fint…

Igår var  det då dags för bloggträff! Måste bara tacka alla fina som var med, det var otroligt kul! Ännu bättre än jag hade förväntat mig.

Nu ska vi äta frukost och fira andra advent i lugn o ro, Paula, Emma, Sambon, Saga och jag, o så uppdaterar jag mera senare!

10 reaktioner på ”Om att ha en bloggträff

  1. Ja men man ska ju vara sig själv och det lyckades du väl bra med där 😉 Tack för en trevlig kväll och jag var faktiskt vaken ända till midnatt! Huhu..

Kommentera detta!

