Sandras julkalender : Lucka 1

I år tänkte jag köra min allra första blogg-julkalender! Den heter så mycket som

Sandras julkalender

och jag kommer att tipsa om bloggar, diy, jul-inspiration, recept och musik varje dag fram till jul!

I kommentarsfältet får ni jättegärna tipsa om era älsklingsbloggar och också om viktiga, roliga, vackra, inspirerande saker som ni tycker om, så kanske er kommentar blir ett av luckorna! En gång i veckan kommer jag dessutom att lägga upp en adventskalender, alltså en sammanfattning av sånt som ni har tipsat om.

Idag är det första december och då börjar jag genast!

Lucka nr 1

Min första lucka är ingen mindre än ett bloggtips, nämligen Silje! Hennes blogg handlar om inredning, vardagen i en småstad, om hur man blir en bättre bloggare och om podden Söndagsöppet som hon driver tillsammans med Christina.

Kikar ni in hos Silje hittar ni bl.a. en DIY Lampfot, inspiration till sminkningar, redigeringstips och en massa fina foton. Det märks att Silje planerar sina inlägg väl och ändå skriver dem ur hjärtat.

Det var Julkalenderns första tips! Hoppas ni gillar den! Följ mig på Bloglovin för att inte missa ett enda tips.

7 reaktioner på ”Sandras julkalender : Lucka 1

  1. Jag hade tänkt tipsa om SIljes blogg, men ja.. Här kom den ju redan 😀
    Bra initiativ förresten, ska bli intressant att läsa alla tips! 🙂

Kommentera detta!

