En 44 frågors lista

1. Vem är din bästa vän? Sambon!
2. Vad har du för skostorlek? 41-42, jag kommer aldrig att behöva köpa kanot eller skidor, jag kan använda fötterna!
3. Brukar du skratta för dig själv? Jag är ju aldrig för mig själv mera men ja säkert 😀
4. Vilket är ditt favoritnummer? Har inte nåt favoritnummer, men 24-04-15 är ganska trevligt!
5. Vad var det senaste du åt? Vattenmelon, gott!
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? En rosa.
7. Hur är vädret just nu? Det är minusgrader och regnar?? Är det ens möjligt?
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Mamma tror jag!

image

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Ögonen.
10. Tv eller dator? Dator!
11. Favorit TV-program? Oj, det finns många! Gilmore Girls är en återkommande favorit.
12. Har du några syskon? En storebror.
13. Längd? 178 cm.
14. Hårfärg? Mörkbrun med naturliga slingor.
15. Ögonfärg? Mörkbruna.
16. Använder du kontaktlinser? Nej, jag har jättebra syn!
17. Favorithögtid? Oj, kanske julen! Det är så mysigt med alla ljus och lampor, god mat och fin stämning.
18. Favorit månad? Svårt att säga, juli eller september kanske.
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Kan man ens göra det? Idag grät jag för att julsången jag hörde på var så fin, haha!!
20. Vilken var den senaste filmen du såg? Öööööh tror det var Elf med Will Ferrell, den kom på hotellrummet ! 😀
21. Favoritdag på året? Min födelsedag, julafton, Sagas födis, vår årsdag.
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Nej!
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Nej haha 😀 Jag hade nog brutit nacken om jag hade försökt.
24. Kramar eller kyssar? Kramar kanske, vi kramas många gånger varje dag!
25. Choklad eller vanilj? Choklad alla gånger.
26. Har du tatueringar? Nej, men har tänkt skaffa en till minnet av pappa och en med texten Saga Christina, kanske datum till.
27. Vad lyssnar du på just nu? Tystnaden. Åh, ljuva tystnad!
28. Är du kär i någon kändis? Lite småkär i Channing Tatum!
29. Vilka böcker läser du just nu? Flyga Vilse av Kristina Hannah. Den är en fortsättning av en av mina favoritböcker och hittas här (affiliatelänk)
30. Piercingar? Tre hål i öronen.
31. Vad gör du just nu? Hör på Saga som sakta vaknar från sin tupplur.
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Saltade!
33. Hundar eller katter? Både och! Och illrar!

image

34. Favoritblomma?  Rosor, tulpaner, liljor, orkidéer, pioner.
35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Haha ja några gånger.
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Sambon igen!
37. Har du älskat någon nångång? Jaaa ❤
38. Vem vill du träffa just nu? Många, kom o hälsa på oss tack!
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Några ja.
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Bara luftgevär- och pistol.
41. Gillar du att flyga med flygplan? Ja!
42. Höger- eller vänsterhänt? Vänsterhänt!
43. Hur många kuddar sover du med? En.
44. Saknar du någon? Ja, pappa.

Perfekt tidsfördriv denna tisdag tycker jag!

2 reaktioner på ”En 44 frågors lista

  1. Måst stjäla den här i något skede 😊 O jag sku gärna komma o hälsa på, men har lovat mig själv att ligga lågt den här veckan så jag orkar på helgen 😁😄

Kommentera detta!

