Hemma igen!

2YF_JffzKRiM33KOrWTFb95UxjF6DHeEP2oASWoHE4E

Bild från Hbl.fi

 

Nu är jag efter många långa timmars bilfärd äntligen hemma. Kl 13 startade vi från Vasa, kl 21 var jag hemma i Tenala. Vi pausade på Ikea i Tammerfors för lite mat och bensträckning (jaaa jaaaa o shopping också), samt ett par korta pauser på bensinstationer. Körvädret kunde ju ha varit bättre, de två första timmarna var det ganska mycket snö på vägen o efter det såg man att det var ganska halt, så jag körde extra försiktigt. Så nu kan ni alla pusta ut! 

Hemma måste jag ju såklart pussa en massa på Saga o släppa ett par tårar för att jag hade saknat henne så, o nu sover hon gott i sin säng. När hon såg mig sprack hela ansiktet upp i ett leende som inte försvann på säkert 20 minuter, så jag antar att hon nog saknade mig också! ❤

Nu ska jag också gå o lägga mig, blir fler bilder imorgon! Tack, puss och godnatt!

 

Kommentera detta!

