Ännu mera lampsnack

Förlåt, det blir många inlägg om materiella ting just nu. Dessutom innehåller inlägget affiliatelänkar. Men jag är bara på jakt efter den perfekta taklampan och bordslampan, så lika bra kan jag lufta mina tankar och favoriter här tycker jag. Hoppas ni inte tycker det blir för mycket!

1 // 2 // 3 // 4

Jag älskar ettan. Men priset är ganska maffigt, så den passar nog inte in i mammabudgeten just nu. Men visst är den sååå snygg? Trean och fyran tänker jag att kanske bildar mönster på väggarna? Tvåan känns kanske som att den mera hör hemma i vår matsal än i vardagsrummet.

5 // 6 // 7 // 8

Femman är supersnygg tycker jag! Den kunde man ha två av tänker jag, ovanför vårt stora vardagsrumsbord? Sexan känns ganska glammig på nåt sätt, kanske inte riktigt rätt för oss? Ändå fastnar jag lite för den. Sjuan är ju bara för söt, rosa pastell. Dock kanske man kunde laga en variant själv med hjälp av diy-ìrislights? Åttan heter Canon, bara det säger ju nånting… Fast jag tänker att smutsen kanske syns för bra på en sån lampskärm? Dessutom sprider den säkert bara ljus neråt. Men snygg är den ju!

2 reaktioner på ”Ännu mera lampsnack

Kommentera detta!

