Tankar en söndagsmorgon klockan sju

Minns ni när jag skrev om mitt behov av att rensa i skåpen här hemma? Har en stor låda till salu med kläder, en del sålt men en massa kvar. Jag blir lite stressad över att de inte säljs, men största delen är somriga kläder så jag får skylla mig själv som inte orkade ta itu med det i somras!

Några väskor har jag också till salu, de går bättre åt! Ändå tycker jag att vår skrubb är precis lika fullproppad, trots att jag rensat, städat, sålt, skänkt och kastat saker. Inte lätt 😉

Speciellt inför damens första jul så hade jag velat ha huset lite rensat så att det är lättare att städa o så! Känner redan nu att jag kommer vara  stressad på julen om jag inte börjar ordna och fixa redan nu. Hur tänker ni? Gjorde ni nånting speciellt inför era barns första jul? Och var kan jag köpa en Baby’s First Christmas-julgransboll???

5 reaktioner på ”Tankar en söndagsmorgon klockan sju

  1. På Stocka har de first christmas bollar 🙂 Och ingen idé att stressa, hon minns och uppskattar inte julen alls än! Det är egentligen först nu, när Hubbe nästan är tre som han på allvar börjar förstå vad det här med jul går ut på. Så roligt. Men jag tänker inte stressa för det, men nog börja i god tid. Listor har jag redan flera….

    1. Nej men man vill ju själv på nåt sätt hinna få julen i lugn o ro fixad så kan man fokusera på damen sen 😀 Tack för tipset! Måst gå dit! Julklappar tänker vi helt skippa i år, men allt annat…

Kommentera detta!

