En svartvit studie i bebisar

Här kommer några bilder av de ljuvliga bebisar jag fotat de senaste veckorna. Underbara små, så olika, så fina och så fulla av liv! _MG_7936 _MG_8009
Här ser ni Idas vackra lilla flicka. Henne fotade jag idag, 2 veckor och 1 dag ung.

_MG_7065 _MG_7047 _MG_7299 _MG_7344

Idag har mamma kommit hit, o vi har shoppat allt som jag behövde till Galan samt lite mera Annie Sloan Chalk Paint från Designwest. Imorgon ska stolarna målas! Kommer bli så otroligt snyggt när det är klart, kan knappt vänta! Ja, och kan ni förstå att Galan är om en vecka? Pirrigt! Nu har jag bestämt mig, jag kommer att ha en kort klänning. Hittade helt enkelt ingen lång som jag verkligen älskade, och brudtärneklänningen som hänger här hemma vågar jag inte ta, ifall nåt händer den. Kör ni kort- eller långklänning? 

PS. Glöm inte att anmäla er till Lillajuls-bloggträffen! Ännu finns några platser kvar. Info finns här.

6 reaktioner på ”En svartvit studie i bebisar

Kommentera detta!

