Välkommen på bloggträff!

Inbjudan Bloggträff

Ja, välkomna! Anmälningar tas emot nu och är bindande! I samband med anmälan bör ni meddela vilken huvudrätt ni önskar, samt naturligtvis eventuella allergier eller annat som kan vara bra att veta.

Som huvudrätt kan ni välja mellan KW:s biff (nöt ytterfilé med cognac-gräddsås, grönsaker och klyftpotatis), KW:s varmrökta laxsallad eller Caesar-kycklingsallad. Dryck ingår ej i priset. Till efterätt serveras chokladmousse.

Dinodina hittar ni på Köpmansgatan 3, 10300 Karis och vi kommer att börja kvällen där! Efter det går vi till restaurang KW

Jag hoppas ni är lika inspirerade som jag är! Vi ses väl?

PS. Goodiebag utlovas 😉

18 reaktioner på ”Välkommen på bloggträff!

  1. Synd man bor så långt borta, hade annars varit kul att komma med! Hoppas ni får en riktigt rolig kväll! ☺ Jättesöt tomtetjej i förra inlägget! 😊

  2. Vi ses där!

    Och som sagt, jag blev ganska entusiastisk så då jag anmälde mig glömde jag att skriva vilken varmrätt jag ville ha xD Jag ville ju försäkra mig om att anmäla mig bland de 20 första! 😉

  3. Pingback: Funderingar. |

Kommentera detta!

