Tjuvstartad julstämning

Idag har jag tjuvstartat julen lite. Blev så sugen på glögg och pepparkakor, men så råkade jag se en bild på en julstjärna och ja… Ni ser ju. Gott!

_MG_7732

Annars då? Ja, livet rullar på. Dagarna flyger förbi med skrämmande fart just nu tycker jag. Snart är Galan här och varje kväll tänker jag att jag imorgon ska planera klart min outfit, men så är det kväll igen för allt annat kommer i vägen. Livet kommer i vägen. Diskmaskinen är alltid full och tvätthögarna stiger. Helt enkelt för att jag prioriterar så mycket annat, trevligare just nu. Fotograferingar. Kaffeträffar med vänner. Loppisbesök, mammaträffar, att ligga på soffan. Allt det där man inte brukar unna sig så ofta.

Ja, hur ska man annars överleva november? I våra trakter lovas det regn o rusk hela månaden.

2 reaktioner på ”Tjuvstartad julstämning

Kommentera detta!

