Nytt bloggquiz & babyfotografering!

Kikade in på Bloglovin o det första jag såg var ett inlägg av Linn. I vilket hon länkade vidare till ett bloggquiz! Så kul! Testet är både kul och mångsidigt, så det är riktigt roligt att göra! Dessutom är lilla jag också med på ett litet hörn, så kul haha. Här hittar ni testet.

Idag har Saga o jag haft en riktigt skön morgon. För det första steg vi upp först efter kl 8. Jag badade Saga lite o bytte blöja och hon åt gröt utan skrik. Jag fick dricka mitt kaffe varmt. Sen busade vi en stund innan det var dags för en liten powernap.

O nu är klockan elva och jag hoppas på att samma harmoni råder resten av dagen, så jag hinner städa lite. Imorgon har jag nämligen två babyfotograferingar, ska bli så otroligt kul! Ännu hinner ni boka tid för fotografering till specialpris!

erbjudande slutligt

3 reaktioner på ”Nytt bloggquiz & babyfotografering!

  1. det var en skojig quiz, och inte helt överraskande blev jag en bloggskolkare, som tycker att det var bättre förr 😀 (har man varit med sen 2006, så). Nä, på riktigt vet jag inte om jag tycker att det var ”bättre” förr, men det var enklare och annorlunda och lättare att följa med då den finlandssvenska bloggosfären inte var lika stor. Dessutom läser jag också finska bloggar numera, vilket jag inte gjorde förr… så både mitt eget bloggande och mitt bloggläsande har ändrat karaktär.

    1. Jag började år 2004 på x3ms ”dagböcker” men tycker nog det är riktigt super nu igen trots att 🙂 det en tid sen var en liten dipp i bloggarna! Visst är det roligt hur man ändrar som bloggläsare?

Kommentera detta!

