Julklappslistan

Julen börjar ju närma sig så där ”småningom” och jag funderar på vad Saga kan tänkas behöva i julklapp. Lekmer har nu en vecka med erbjudanden på g igen så kikade in och blev inspirerad till att laga ett litet collage där alla som kan tänkas vilja köpa något åt Saga kan välja o vraka.


Tycker i allmänhet att det är ganska svårt med leksaker åt bebisar, det känns som att hon inte egentligen behöver nåt men samtidigt vore det ju roligt att hon skulle få nånting nytt också. Det mesta hon har är loppisfyndat och mina egna leksaker, inget fel på det förstås! Men märker att hon behöver lite nånting som är mer ”stimulerande” än de är just nu.

Nånting till hennes rum vore inte heller så fel. Nån slags hylla för böcker o sånt vore kul! Klicka på bilderna för att komma till produkterna. Obs! Inlägget innehåller affiliatelänkar.

 

Eeh joo vi gillar elefanter i detta hushåll…

  

    

9 reaktioner på ”Julklappslistan

    1. Nå jag är väl inte typen som hakar upp sig på enstaka misstag utan ser helheten istället, jag gillar deras produkter o kundservicen var väldigt bra. Då när det hände var det rusch o det tog lite längre än utlovat, men sen då de väl hann ”fram till” mitt ärende tog det en dag från kontakt till att jag hade mina tuttflaskor, dessutom då gratis… Så i slutändan gick ju allt bra. Men man behöver ju inte läsa 🙂

  1. Inte kan jag säga att jag är den typen som hakar upp mig heller, men nog måste du väl se att det kanske ser lite konstigt ut för en läsare? Eller ok, du nämnde ju inte företaget då du hade problem (tror jag), så kanske ingen annan tänker på det.
    Och det där att man inte behöver läsa är ju lite svårt att veta då det först i slutet av texten står att det är ett samarbete 😉

Kommentera detta!

