Bloggträff!

Det är intressant, det här med sociala medier. Trots att jag ofta bara berättar om små glimtar av min dag verkar folk tro att allt handlar om kaffeträffar med andra mammor, inredning eller shopping. Det handlar om att byta kakkablöjor, om att laga mat, om att städa dag ut o dag in, tömma diskmaskinen och fylla den igen, tvätta maskin efter maskin med tvätt, bädda sängen, om att natta Saga i vagnen, om gråt så fort man vänder ryggen till. Det handlar om kärlek, oändliga enorma leenden, pussar, bus, framsteg och nya erfarenheter. Ljuvliga dagar och mindre ljuvliga. Vardag helt enkelt!

Så ni förstår, trots att jag delar med mig av både positivt och negativt här på bloggen kommer det aldrig att vara precis allting som händer i mitt liv, det hoppas jag att ni kan leva med! Det finns många vänner som jag aldrig nämner eftersom de helt enkelt hellre hålls utanför, kaffedejter som går förbi onämnda och dagar som inget händer.

Men, idag hände nånting! Linda o jag träffades nämligen för att planera vår bloggträff som kommer att äga rum i december! Närmare bestämt den 5.12.2015, så skriv in det i kalendern! OBS! Notera att datumet har ändrat från 4.12 till 5.12!

Ni kommer att få anmäla er per email och de 20 första ryms med! Mera info om det och program kommer att komma senare, så anmäl er inte än 😉 Så pass mycket kan jag avslöja att det likt förra årets bloggträff åtminstone kommer att vara glögg, pepparkakor, mingel och shopping i Lindas butik DinoDina i Karis.

2 reaktioner på ”Bloggträff!

Kommentera detta!

